top of page

מתנות לתורמת ולפונדקאית

מדוע זה חשוב?


גם התורמת וגם הפונדקאית עוברות תהליך שלעולם אינו מונע משיקולים כלכליים בלבד.

שתיהן עתידות לעבור בדרך מורכבת מבחינה רפואית וריגשית, והן מקדישות את זמנן ואת גופן למען המטרה שלכם.

הן רוצות לדעת ש"בקצה השני" ישנם הורים לעתיד המודעים למורכבויות ומעריכים את מה שהן עושות עבורם. ולכן, מתנה קטנה במועדים חשובים היא דרך מצוינת להראות להן שאתם שם.


זכרו- הפתק חשוב מהמתנה


לברכה או לפתק שתצטרפו למתנה תהיה השפעה גדולה יותר מהמתנה עצמה. נסחו כמה מילים אישיות משלכם, שכן הידיעה כי אתם שם, נרגשים, מוקירים ומצפים, נמצאת בלב ההחלטה של הפונדקאית שלכם לצאת לדרך המיוחדת הזאת.

בואו נתחיל מהתורמת


בחרתם תורמת, קיבלתם את אישור הצוות הגנטי, עשיתם את שיחת ההיכרות בסקייפ ואולי אפילו נפגשתם פייס טו פייס בביקור שלכם במרפאה. יש תאריך לשאיבת הביציות וכעת נותר רק להמתין. מרגש!


בשלב זה רבים מכם שואלים אותנו האם כדאי לשלוח למרפאה מתנה קטנה שתפגוש את התורמת ביום השאיבה? והתשובה שלנו: בהחלט ❤️


שאיבת ביציות היא הליך רפואי לכל דבר ועניין, ותרומת ביצית אינה דומה בדבר להקפאת זרע. ההקרבה האישית והרצון הטוב הם חלק בלתי נפרד מההחלטה של התורמת להגיע למרפאה ולתרום ביציות.


ביום הגעתה למרפאה, התורמת תהיה אחרי תקופה בה נטלה תרופות והיא לקראת שאיבה המתרחשת בהרדמה מלאה ומצריכה התאוששות.


מתנה קטנה עם פתק אישי מכם יכולים לעשות את כל ההבדל בין פרוצדורה רפואית לרגע משמעותי ומרגש.


אז מה מביאים?


זה בסדר ומקובל מאוד להסתפק במתנה סמלית, משהו אישי וקטן שמראה על תשומת לב.

גם אם התרומה היא אנונימית, בהחלט ניתן לבקש מהמרפאה למסור לתורמת משהו בשמכם.


יש שאוהבים לבחור זוג עגילים או שרשרת, יש מי ששולחים ערכת טיפוח ריחנית, ויש מי שמשקיעים יותר ושולחים צמיד קטן עם חריטה אישית.


לפעמים רוצים להעניק משהו שמייצג יותר את הישראליות, ושולחים חמסה או צמיד עם מגן דוד קטן, ולפעמים ערכת טיפוח של מוצרים מים המלח או מארז של חלבה, קפה שחור וטחינה מישראל.


כדאי לזכור שלכם כבר יהיה מושג לגבי התחביבים ותחומי העניין שלה מהפרופיל שאליו נחשפתם. במידה ולא הצלחתם "לדוג" רעיון למתנה מתוך ההיכרות שלכם עם התורמת, תוכלו תמיד לשלוח לה זר פרחים נחמד בסיוע צוות התיאום במרפאה, המורגל כבר במחוות מסוג זה ושמח לשתף פעולה.


ומה מביאים לפונדקאית?


להבדיל מהתורמת, הקשר עם הפונדקאית עתיד להיות ארוך ועמוק יותר, וימשך על פני כל חגי ומועדי השנה.


רבים מן ההורים לעתיד מרגישים כי מתנות ותשורות קטנות לפונדקאית היא דרך טובה לשמור על קשר נעים, להראות תשומת לב ולהביע הוקרה.

אנחנו כמובן מעודדים את העניין, ונשמח לעזור לכם עם כמה דגשים.



מתנות לילדים


ברוב המקרים אם פונדקאית עדיין תגדל בביתה את ילדיה הצעירים, וכמו בכל הריון- כל המשפחה תושפע מכך בחודשים בהם היא תישא את ילדכם.


לכן מתנות משפחתיות או כאלה המתמקדות בילדים זו הדרך הבטוחה והטובה ביותר להראות לפונדקאית שלכם את ההערכה והחיבה שהיא כל-כך ראויה להן.


צעצועים, ממתקים מישראל, ספרים או משחקי מחשב, ואפילו מתנה קטנה לבן הזוג שלה, הן דוגמאות לכך שאתם רואים את התמונה הרחבה ואת התהליך מזווית המבט המשפחתית.


מתנה אישית


בהתבסס על הקשר אותו תצרו עם הפונדקאית, אתם כבר תדעו "כמה להשקיע".


כל דבר הנותן תחושה טובה ומראה על תשומת לב, החל מתכשיט קטן, דרך שובר לעיסוי להריונית, יום פינוק בספא, מניקור פדיקור כדי שתרגיש יפה ומהממת גם בתקופה הלא פשוטה של ההריון.


כשהיא מגיעה להחזרה במרפאה, כדאי לשלוח לה לחדר המלון משלוח שוקולד או סידור של פירות, משהו קטן שיראה שאתם חושבים עליה.


המתנות לא צריכות להיות יקרות מדי או ממותגות, ואם רוצים להשקיע יותר במועדים מסוימים אז יום הולדת ויום הלידה הם המתאימים לכך ביותר.


תוכלו גם להיעזר במתאמת מצד הסוכנות כדי לדעת אם יש משהו מיוחד שהיא אוהבת.


למי מכם שחשוב לשמור על קשר גם לאחר הלידה, פתרון מצוין יהיה מתנות קטנות בכריסמס למשל, או בימי ההולדת של הפונדקאית, בעלה וילדיה.


כרטיס מתנה סמלי באמזון או גיפט-קארד לחנות כזו או אחרת יעשו את העבודה.


קשר חיובי שכזה עשוי להיות משמעותי יותר בהמשך לא רק עבורכם, אלא בעיקר עבור הילדים שלכם והתחושה הכללית הטובה ביניכם לבין האישה שסייעה לכם להקים משפחה.

131 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page